טלי פלג

טלי פלג
פסיכותרפיסטית, מטפלת זוגית, מטפלת באמנות, מגשרת ומדריכת הורים ע"פ גישת אדלר. הדריכה אלפי הורים בארץ ובחו"ל בחברות גדולות ובאופן פרטי. בעלת ניסיון של 20 שנים בתחום. פרסמה בלוג בנושא הורות בעיתון הארץ והופיעה בטלוויזיה בתוכניות בוקר שונות. התנדבה בטיפול באמנות בילדי הפליטים בארגון מסילה ובהדרכת הורים בכלא איילון.

יום ראשון, 3 באוקטובר 2010

סמינר איקאסי

ד"ר אלפרד אדלר נולד בווינה, אוסטריה, בשנת 1870, בן למשפחה יהודית. בבסיס התאוריה של אדלר קיים הרעיון, שהאדם הוא קודם כל יצור חברתי, שהמוטיבציה העיקרית שלו היא לפתח תחושת שייכות ולמצוא את מקומו בקבוצה, במשפחה ובחברה.

עוד מצא אדלר, כי יש לאדם היכולת לבחור התנהגויות. כך שמעצם הבחירה בהתנהגות מסוימת נובעת אחריות על תוצאות התנהגותו. לאור זאת, ייחס אדלר חשיבות עצומה להדרכת הורים המגדלים את הדורות הבאים לאחריות, לעצמאות ולשוויון.

רודולף דרייקורס, מחבר הספר "ילדים האתגר" תלמידו וממשיך דרכו של אדלר, היה בין מקימי מכון אדלר בארץ.

בתו פרופסור אווה פרגסון דרייקורס משמשת כיו"ר ארגון "איקאסי" (ICASSI) – ארגון אדלריאני בינלאומי המקיים סמינר קיץ אחת לשנה אליו מגיעים משתתפים מכל רחבי העולם.

בשנים האחרונות בהן השתתפתי בסמינר הקיץ "איקאסי" (ICASSI), זכיתי להשתתף בסדנאות אותן הנחתה פרופסור אווה פרגוסון דרייקורס.

להלן לינק עם הזמנה אישית ממנה אליכם להגיע לסמינר http://www.youtube.com/watch?v=I8FlP3XApTI

 


 

הקול שלך ככלי ליצירת אינטימיות

  מה יש לכל אחד מאיתנו שיכול להיות "כלי" בבניית מערכת יחסים אינטימית טובה? הקול שלנו, our voice. סוגי קולות שונים יכולים להשפיע על...