יום ראשון, 5 באפריל 2020

איך מתמודדים עם דאגה?



משבר הקורונה באופן טבעי יוצר אצלנו ואצל הילדים תחושות לחץ, דאגה או חרדה. בית הספר לרפואה באוניברסיטת הרווארד מציע 2 טכניקות הרפייה:
1. Schedule your worries - קבעו מראש רבע שעה בכל יום שתוקדש לדאגה. שבו ורשמו בפנקס, בנייד או במחשב את המחשבות, הדאגות, החרדות והרגשות. המטרה היא לתת מקום לדאגה, אבל לא לאפשר לה לשלוט בנו לאורך כל היום. 
2. Make a worry box - קשטו קופסה או צנצנת, רשמו פתקי דאגה, הכניסו ושחררו אותם לתיבת הדאגה. לאחר חודש ניתן להסתכל על הפתקים ולהיווכח שרוב הדאגות לא מבוססות, תובנה שיכולה להזכיר לנו לדאוג פחות.
*אפשר להכין קופסא שתכיל את הכעס של הילדים.
**עבור המבוגרים תיבת הדאגות יכולה להיות דמיונית. המטרה - לדעת שהיא קיימת, להפקיד בה את הדאגה ולהניח אותה בצד.
לקריאת המאמר לחץ על הלינק


אין תגובות :

פרסום תגובה